Friday, 2 December 2011

Header berwajah baru

Assalamualaikum...

haloo korunk ....
korunk nak tahu tak, apa yang korunk tak tahu...hahahahahhaha...
kalau korunk nak tahu, apa yang korunk nk tahu dari IVM, ( ayat mcm keling ) bolehla teruskan membaca entry IVM ni, tapi kepada korunk2 yang tak nak tahu tak pe, IVM tak paksa pun sebab tak de apa yang menarik sangat pom....


korunk mesti banggakan dengan diri sendiri, kiranya korunk berjaya menghasilkan sesuatu yang korunk rasa mcm  susah untuk melakukan, jika tanpa usaha yang gigih serta sabar...hahahahaha..
semalam dan hari ni, IVM rasa bangga dengan diri sendiri, dan IVM jugak bangga denga korunk, kalau korunk lebih pandai dr IVM....
IVM tahu korang lebih pandai dari IVM kan kan kan ....betol tak?..

Panjang plak, IVM bercelotehkan....hahahhaha...llalalalalallalal...^_^...
ok, la...lala ..oolalala...^_^
Jom ...

2 perkara
( yang IVM bangga dengan diri IVM dan juga IVM juga turut bangga dengan korunk hehehehhe.. 0



first, IVM berjaya menghasilkan WATERMARK ( setelah sekian lama IVM inginkan )...
Kalau korunk nak tengok watermark yang IVM buat boleh klik link -> WATERMARK
( tak de cantik sangat pom, mcm korunk buat  )

second, IVM berjaya menghasilkan HEADER sendiri ( selama ni asyik duk tempah je hehehehhe )..


Ini header yang IVM tempah dari -> Myra ..
Memang cantik Myra buat, memang tak setanding dengan IVM...
Myra buat sangat cantik dan kemas, tak la mcm IVM buat hehehehehe... tak pe la, janji berpuasa hati dengan hasil diri sendiri ( ayat nak sedapkan hati hehehehhe )...





ini utk Shop Online IVM

Ini la, header terbaru dari IVM....
dah pandai buat sendiri, sbulan sekali IVM tukar kih kih kih...^_^


ok la korunk, IVM nak siapkan kerja dulu..
Jap lagi dah ank balik hehehehe...

bye ..bye..

Thanks kerana sudi baca entry IVM !! U all sweet !!

1 000 org mendoakan kebahagian IVM:

aina mysarah said...

anda di tagg

http://missainamysarah.blogspot.com/2011/12/contest-blog-paling-ohseemm.html