Wednesday, 7 December 2011

Tentang Dhia.

Assalamualaikum...


selepas je zikir ungkap ayat ni (refer ayat kat bawah ), air mata berjurai2 membasahi pipi....
tanpa disedar ada orunk yang memerhatikan daku..
lalu diriku dipeluk begitu rapi, sambil ulang ungkapan ZIKIR...
sayu dan hiba rasa....
( IVM tak perasan langsung, suami  duk perhatikan IVM...dia dah tahu mesti IVM akan nangisnyer )
^_^
‎' Dhia, Abang tak tahu apa akan jadi esok, minggu depan, bulan depan, tahun depan, ataupun sepuluh tahun kemudian, Abang tak boleh ramal nasib kita berdua, tapi sebagai seorang suami yang bertanggungjawab, Abang akan berikan cinta Abang, hati Abang, seluruh jiwa Abang pada Dhia. Dan yang penting sekali, Abang akan bahagiakan Dhia seumur hidup Abang. Abang janji.'

korunk mesti tengokkan citer ni, mesti tak pernah terlepas...
bestla korunk, IVM kadang2 terlepas jgk kalau jalan jammed...

memang meletopla citer ni...
dulu citer Nur Kasih, Nora Elena, sekarang Tentang Dhia yang menjadi isu ..
menjadi perbualan hangat ...

Mak Zikir memang jahat, sanggup membunuh...
dulu bunuh suami sendiri, sekarang berusaha untuk bunuh Dhia plak....
Dunia!!! Dunia!!! Dunia!!!!...

 Jangan lupa ya, sambungan TENTANG DHIA hari ni...
Shap je kul6 IVM nak keluar opis..
^_^

Jom ramai2 Like page Tentang Dhia Klik sini 
Kalau korunk nak follow blog Tentang Dhia, korunk Klik sini
  Dalam blog ni, korunk boleh tengok episod2 sebelum ni...
kalau korunk ada terelpas tengok episod yang dah lepas, korunk leh tengok kat blog ni...

ok..

Thanks kerana sudi baca entry IVM !! U all sweet !!

6 000 org mendoakan kebahagian IVM:

zOeY zAu YaH said...

nora comel dlm citer nih kan hihi

VespaMerah said...

ha'a comey mcm Zoey je..:)

Rtp Farra Arisha said...

am watching this drama via tonton.com.my only..hehe, this drama is very cool :')

Shafeqkha Lee said...

xrape ikot sgt drama nie tp suke cite n pelakon dia...hehehe..

VespaMerah said...

Arisha.... bestkan citer ni...akak follow kat TV...heheheh

VespaMerah said...

Shafeqkha : best tau, rugi xtgk hehehehehe...