Sunday, 4 December 2011

Header & Watermark untuk Shima Emma

Assalamualaikum...

ish...ish..ish, agak2 korunk la kan, IVM ni gila watermark dan header, betol tak????
^_^
sejak 2 menjak ni, asyik citer pasal watermark dan header je kan.... 
IVM teruja sangat2 bila dah pandai buat ni, korunk yang dah pandai tu, mesti la tak rasa apa yang IVM rasa, sebab korunk dah pandai kan....
IVM rasa bangga untuk diri IVM sendiri sebab baru je pandai buat header n watermark ni, mstila TERUJA kan.... hehehhehehehhehe.. hehehehheehe ^_^ ...
hari ni, IVM buatkan header dan watermark untuk Shima Emma  

Header 1

Header 2

Header 3

Watermark 1

Watermark 2

Tq, Shima Emma..
kalau korunk ada masa, jom singgah blog Shima, ada banyak tutorial...
kalau korunk berminat nak suruh IVM buatkan untuk korunk, silala bg detail kat koment....
Bye, bye..

Thanks kerana sudi baca entry IVM !! U all sweet !!

2 000 org mendoakan kebahagian IVM:

yuyu Zulaikha said...

suka watermark yang akak buat untuk saya :)

VespaMerah said...

tq yuyu... ^_^